3 Indicação de Música - Ievan polkka comentada em 23/08/2022 23:14 Cãotural saga em 23/08/22 17:27 comentada em 23/08/2022 23:14 Ievan polkka Korpiklaani Manala Metal Rock Hey heyNuapurista kuulu se polokan tahtiJalakani pohjii kutkuttiIevan äiti se tyttöösä vahtiVaan kyllähän Ieva sen jutkuttiSillä ei meitä silloin kiellot haittaaKun myö tanssimme laiasta laitaanHaia haia haia haiaHaia haia ha haiaIevan suu oli vehnäselläKo immeiset onnee toevottiPeä oli märkänä jokaisellaJa viulu se vinku ja voevottiEi tätä poikoo märkyys haittaaSillon ko laskoo laiasta laitaanHaia haia haitaa haiaHaia haia ha haiaIevan äiti se kammarissaVirsiä veisata huijjuuttiKun tämä poika naapurissaÄmmän tyttöä nuijjuuttiEikä tätä poikoo ämmät haittaaSillon ko laskoo laiasta laitaanEikä tätä poikoo ämmät haittaaSillon ko laskoo laiasta laitaanSiellä oli lystiä soiton jäläkeenSain minä kerran sytkyytteeKottiin ko mäntii ni ämmä se riiteljJa Ieva jo alako nyyhkyytteekMinä sanon Ievalle mitäpä se haittaaLaskemma vielähi laiasta laitaaMinä sanon Ievalle mitäpä se haittaaLaskemma vielähi laiasta laitaaMuorille sanon jotta tukkee suusiEn ruppee sun terveyttäs takkoomaaTerveenä peäset ku korjoot luusiJa määt siitä murjuus makkoomaaEi tätä poikoo hellyys haittaaKo akkoja huhkii laiasta laitaanEi tätä poikoo hellyys haittaaKo akkoja huhkii laiasta laitaanSen minä sanon jotta purra pittääEi mua niin voan nielastaSuat männä ite vaikka lännestä ittäänVaan minä en luovu IevastaSillä ei tätä poikoo kainous haittaaSillon ko tanssii laiasta laitaanSalivili hipput tupput täppytÄppyt tipput hilijalleenSalivili hipput tupput täppytÄppyt tipput hilijalleen Ver mais detalhes e avaliar